دانشگاه هالیچ استانبول

دانشگاه هالیچ استانبول

دانشگاه هالیچ یک دانشگاه خصوصی در شهر استانبول ترکیه است که در سال 1998 با تمرکز بر کمک به بیماران سرطانی و کودکانی که از این عارضه رنج می برند تاسیس شد. شهر استانبول توریستی ترین و پرجمعیت ترین شهر استانبول هرساله پذیرای دانشجویان بسیاری از سرتاسر جهان است. علت این اشتیاق سطح بالای علمی و تجهیزات پیشرفته دانشگاه های ترکیه می باشد. بسیاری از این دانشگاه ها همچون دانشگاه هالیچ استانبول دارای آزمایشگاه ها و تجهیزات پیشرفته جهت بهبود سطح علمی خود هستند. همچنین اعتبار بالای علمی دانشگاه های ترکیه و استانبول باعث شده بسیاری پس از اخذ مدارک و فارق التحصیلی وارد بازار کار اروپا و کانادا می شوند. امکان تحصیل به زبان انگلیسی از دیگر دلایل محبوبیت این دانشگاه ها در بین متقاضیان تحصیل در دانشگاه هالیچ استانبول می باشد. اگرچه شهریه تحصیل به زبان انگلیسی نسبت به زبان ترکی بیشتر است اما هزینه های زندگی برای دانشجویان به نسبت اروپا و دیگر کشورهای توسعه یافته بسیار کمتر و به صرفه تر می باشد.

کیفیت در اولویت

دانشگاه هالیچ استانبول همواره تمرکز خود را بر “ارتقای سطح کیفی” گذاشته است. این دانشگاه به منظور احقاق اهداف خود و دستیابی به بالاترین سطوح آموزشی، پژوهشی و خدمات اجتماعی از بهترین تجهیزات و برترین استادهای آموزشی استفاده می کند. برخی از اهداف دانشگاه هالیچ استانبول :

 

  • تأمین رضایت دانشجویان و پرسنل خود در چارچوب قانونی
  • ارتقای امکانات و سطح تدریس بر اساس استانداردهای بین المللی
  • حمایت از امکانات تحقیق و توسعه و ارائه نتایج پروژه به نفع جامعه جهانی
  • تشکیل، اعمال و حفظ یک سیستم مدیریت کیفیت که تمام فعالیت های خود را به صورت مشارکتی، شفاف، پاسخگو و باز برای عموم انجام می دهد.
  • الهام از میراث فرهنگی غنی هالیچ برای استفاده در علم، هنر و ورزش جهانی.

دانشکده ها

به طور کلی دانشگاه هالیچ استانبول در 42 رشته در مقطع کارشناسی، 68 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 8 رشته در مقطع دکترا دانشجو می پذیرد و در رشته های پزشکی، پیراپزشکی و طراحی مد و فشن شهرت دارد. برخی از دانشکده های این دانشگاه عبارت اند از :

برخی رشته ها و شهریه های دانشگاه هالیچ استانبول

سال تحصیلی 2023 – 2024
دوره زبان تدریس شهریه
پزشکی English 20.000 USD
پزشکی Turkish 15.000 USD
تغذیه و رژیم غذایی  Turkish/English 4.000 USD
مامایی Turkish 4.000 USD
مهندسی کامپیوتر English 4.000 USD
مهندسی الکترونیک English 4.000 USD
مهندسی مکانیک English 4.000 USD
مهندسی نرم افزار English 4.000 USD
کسب و کار (بیزینس) English 4.000 USD
کسب و کار (بیزینس) Turkish 4.000 USD
روانشناسی English 4.000 USD
روانشناسی Turkish 4.000 USD
معماری Turkish 4.000 USD
معماری داخلی Turkish 4.000 USD

اهداف و استراتژی دانشگاه هالیچ در آینده

تبدیل شدن به یکی از بهترین دانشگاه ها در زمینه های آموزشی، پژوهشی و خدماتی در زمینه بهبود بیماری های مختلف و کودکان سرطانی اولویت اصلی این دانشگاه می باشد. پرورش پزشکانی که اولویت آنها نجات جان انسان و کمک به زندگی ای بهتر می باشد از دیگر اهداف این دانشگاه می باشد. با سابقه بیش از 20 سال تجربه در زمینه تحقیق، پژوهش و آموزش دانشگاه هالیچ استانبول همواره سعی کرده علاوه بر کمک به سلامت بشریت، متخصصانی زبده در زمینه خود تربیت کند.

اپلای کمپ ، نماینده رسمی دانشگاه هالیچ استانبول

شما عزیزان و متقاضیان تحصیل در ترکیه همواره می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از آخرین هزینه ها و شرایط پذیرش در دانشگاه هالیچ استانبول و استفاده از بورسیه تحصیلی این دانشگاه یا دیگر دانشگاه های تراز اول ترکیه با ما تماس بگیرید یا از طریق این لینک درخواست تماس خود را ارسال کنید تا مشاورین ما فورا با شما تماس بگیرند.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *