پذیرش تضمینی دانشگاه اطلس استانبول

پذیرش تضمینی دانشگاه اطلس استانبول

دانشگاه اطلس استانبول که سفر تحصیلی خود را در سال 2018 آغاز کرد، با پذیرش اولین دانشجویان خود در سال 2020 به کار خود ادامه می دهد و با کادر علمی قوی و سبک نوآورانه خود، تحقیقات و علم را هدایت می کند. در دانشگاه اطلس استانبول، دانشکده پزشکی، دانشکده دندانپزشکی و مرکز تحقیقات کاربردی با 50 واحد مرکزی، دانشکده فنی و مهندسی و علوم طبیعی، آموزشکده فنی و حرفه ای و موسسه تحصیلات تکمیلی با امکاناتی که برای یادگیری و هدایت فناوری آینده نیاز است، در مجموع 5 دانشکده، وجود دارد که شامل دانشکده علوم انسانی و اجتماعی و دانشکده علوم بهداشت نیز می شود. این دانشگاه در یک منطقه به مساحت تقریبی 110000 متر مربع، میزبان هزاران دانشجو است.

بال زدن پروانه در جنگل های آمازون می تواند باعث طوفانی شود که می تواند نیمی از جهان را بپیماید. حتی کوچکترین اقدام یا کوچکترین تصمیم این قدرت را دارد که به طور قابل توجهی بر جریان زندگی تأثیر بگذارد. انتخاب ها یا اقدامات ما به اندازه بال پروانه می تواند آینده بسیار بهتری ایجاد کند. به همین دلیل در زمان تأسیس دانشگاه شعار «اثر پروانه» را سر لوحه قرار داده و نام آن را «اطلس» گذاشتند.

دیدگاه دانشگاه اطلس این است که یک دانشگاه پیشرو نوآور و شناخته شده بین المللی باشد که آموزش، علم و تحقیق را هدایت می کند. ماموریت آن ها؛  پرورش افراد معاصر با تفکر نوآورانه و اتخاذ ارزش های جهانی با تولید و انتشار اطلاعات معتبر و قابل استفاده به نفع جامعه و بشریت از طریق تحقیقات علمی در سطح ملی و بین المللی می باشد.

از مدارک و گواهی نامه های کیفیت دریافتی تاکنون به عنوان دانشگاه اطلس می توان به  ISO 9001:2015، ISO 26000:2013، ISO 14001:2015، ISO 10002:2018، ISO/IEC 27701:2019، ISO/IEC 27001:2013:2013، ISO/IEC 27001:2013:2013، ISO ISO/IEC 27001:2013، ISO 45005:2020، ENG ISO/IEC 27701:2019 اشاره نمود.

تبدیل شدن به یکی از بهترین دانشگاه ها در زمینه های آموزشی، پژوهشی و خدماتی در زمینه بهداشت، زندگی و علوم اجتماعی در جهان پیشگام و نوآور اولویت اصلی این دانشگاه می باشد. پرورش رهبرانی که در رشته خود دارای بالاترین صلاحیت ها هستند، از لحاظ فرهنگی و اجتماعی رشد کرده و نسبت به جامعه و محیط حساس هستند، دارای نظم و انضباط و اشتیاق به یادگیری مادام العمر هستند و به ارزش های اخلاقی اهمیت می دهند. فراهم کردن محیط های آموزشی و پژوهشی معاصر، مبتکرانه و پیشرو بر اساس ایده های آتاتورک و در نتیجه کمک به جامعه و مردم، تلاش برای رسیدن به سطح عالی در آموزش، پژوهش و خدمات با اولویت دادن به تفکر علمی از دیگر برنامه های این دانشگاه مدیپول استانبول می باشد

پردیس های دانشگاه اطلس استانبول

محوطه دانشگاه در منطقه وادی استانبول واقع شده است. پردیس دانشگاه در فاصله کوتاهی از مراکزی مانند تکسیم، شیشلی، سارییر، بشیکتاش، لونت، ماسلاک قرار دارد. مجموعه ورزشی علی سامی ین در مجاورت استادیوم Türk Telekom، وادی استانبول و بزرگراه TEM قرار دارد. پردیس وادی دانشگاه اطلس در یک منطقه به مساحت تقریبی 110000 متر مربع واقع شده است که شامل یک مرکز تحقیقاتی و عملی دندانپزشکی است. علاوه بر این، مرکز عمل و تحقیقات دانشگاه که در 75000 متر مربع، با ظرفیت 400 تخت و 18 اتاق (1 اتاق عمل هیبریدی) مجهز به فناوری مدرن ساخته شده است، منتظر است تا تجربه 20 ساله خود را با دانشجویان به اشتراک بگذارد.

سایر امکانات دانشگاه اطلس استانبول

کتابخانه مرکزی دانشگاه اطلس  Yüksel Tenekecioğlu، در تراس اختصاصی خود با فضای سرپوشیده و بیرونی به مساحت 2500 متر مربع. با زیبایی شناسی و ارگونومی طراحی فضایی خود، خواندن، یادگیری و تحقیق را به فضایی دلپذیرتر و آرام تر تبدیل می کند.

کتابخانه دانشگاه رویای یک کتابخانه باستانی را ارائه می دهد که شما را به سمت خود می کشاند، راحتی فناوری پیشرفته در دسترسی به کتاب ها و منابع، و لذت کار کردن یک تجربه فوق‌العاده است که در آن می‌توانید با کتاب‌های غنی، کتاب‌ها و منابع الکترونیکی و اسناد، ۲۱ اتاق مطالعه مستقل گروهی و فردی، اسکن کاتالوگ و کیوسک‌های کتاب امانت خودکار، و کافه تریا بی‌نظیر آن، یادگیری را به یک سبک زندگی تبدیل کنید. کتابخانه دانشگاه در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در خدمت شما خواهد بود و در عین حال از نیازهای پژوهشی و آموزشی بدون توجه به زمان و مکان پشتیبانی می کند.

19 آزمایشگاه تحقیقاتی آموزشی مدرن، یک کتابخانه به مساحت 2500 متر مربع، یک سالن کنفرانس با ظرفیت 600 نفر با 2 اتاق ترجمه همزمان، یک کافه تریا به مساحت 2500 متر مربع  و یک سالن ورزشی و مناطق فعالیت در فضای باز با مساحتی بیش از 1000 متر مربع نیز در دانشگته وجود دارند.

بورسیه ها و شرایط کمک هزینه تحصیلی دانشگاه اطلس استانبول

اینها بورسیه های بلاعوض هستند که تمام یا بخشی از شهریه دانشگاه را پوشش می دهند و به دانشجویانی که در سهمیه بورسیه کامل (100%) یا تخفیف (50%) تعیین شده در راهنمای آزمون مؤسسات آموزش عالی (YKS) استانبول قرار می گیرند، داده می شود.

اگر دانشگاه اطلس در 5 اولویت اول قرار گیرد، از بورس تحصیلی ترجیحی 25 درصد بهره مند می شوید.  بورس تحصیلی ترجیحی برای دانشجویانی اعمال می شود که تمام اولویت های آنها دانشگاه اطلس است، صرف نظر از ترتیب قرار گرفتن.

دانشگاه اطلس استانبول از آموزش حرفه ای، مهارت ها، دانش و تخصص در این زمینه از دبیرستان های حرفه ای پشتیبانی می کند. برای این منظور، 10% تخفیف در هزینه پرداختی به دانشجویان فارغ التحصیل از موسسات آموزش متوسطه فنی و حرفه ای از رشته های مشخص شده در راهنمای برنامه ها و سهمیه های آموزش عالی موسسات آموزش عالی 2022 (YKS) در جداول 6B می باشد.

به هر یک از همسران، فرزندان و خواهران و برادران (شامل خواهر و برادر دانشجویان تحصیلات تکمیلی) که در دانشگاه اطلس استانبول تحصیل می کنند، 5 درصد تخفیف در هزینه پرداخت می شود.

به دانشجویانی که از هر یک از برنامه های دانشگاه اطلس استانبول فارق التحصیل شده اند و دوباره در برنامه های دانشگاه اطلس استانبول قرار می گیرند، 10 درصد تخفیف در هزینه پرداخت می شود.

در صورتی که کل شهریه به صورت نقدی در تاریخ های تعیین شده در ابتدای هر سال تحصیلی پرداخت شود، 5% تخفیف در شهریه قابل پرداخت می باشد.

دانشکده ها و رشته های دانشگاه اطلس استانبول

دانشگاه اطلس استانبول با وجود اینکه دانشگاهی تقریبا تازه تاسیس است، سعی نموده طیف وسیعی از رشته های تحصیلی را به دانشجویان ارائه دهد و شما می توانید با توجه به علایق خود در رشته تحصیلی مورد نظرتان تحصیل کنید. در زیر دانشکده ها و رشته های تحصیل دانشگاه اطلس را مشاهده می کنید.

تربیت معلم

علوم انسانی و جامعه

مدیریت

حقوق

دانشکده مهندسی

دانشکده حرفه‌ای علوم اجتماعی

هنرهای زیبا

ارتباطات

پزشکی

دندان پزشکی

داروسازی

علوم سلامت و بهداشت

رشته ها و شهریه های دانشگاه اطلس

شهریه سال تحصیلی 2023 – 2024
دورهزبان تدریسشهریه
پزشکیEnglish35.000 USD
پزشکیTurkish30.000 USD
دندان پزشکی English33.000 USD
دندان پزشکیTurkish30.000 USD
داروسازیEnglish18.000 USD
داروسازیTurkish15.000 USD
مهندسی کامپیوترEnglish7.500 USD
مهندسی برقEnglish7.500 USD
پرستاریEnglish7.000 USD
پرستاریTurkish6.000 USD
روانشناسیEnglish7.000 USD
روانشناسیTurkish7.000 USD
طراحی داخلی (دو ساله)Turkish3.750 USD
برنامه نویسی کامپیوتر (دوساله)Turkish3.750 USD

 *نکته مهم : برای اطلاع از ظرفیت ها و  لیست شهریه به روز شده حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید *

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه اطلس استانبول برای دانشجویان خارجی

برای درخواست سهمیه پذیرش دانشجویان خارجی دانشگاه اطلس استانبول، ابتدا باید فرم درخواست  آنلاین را تکمیل کنید. برای پرکردن این فرم مشاورین ما قادر خواهند بود به شما کمک کنند

پس از ارزیابی و تایید پیش درخواست شما، باید مبلغ 5000 دلار برای برنامه های دانشکده پزشکی و دندانپزشکی (ترکی/انگلیسی) و 1000 دلار برای سایر برنامه های کارشناسی و کاردانی پرداخت کنید

زمانی که پیش پرداخت خود را انجام دادید و رسید خود را در سامانه آپلود کردید، نامه پذیرش شما برای شما ارسال می شود.

وقتی نامه پذیرش را دریافت کردید، باید برای ویزای دانشجویی اقدام کنید.

پس از دریافت نامه پذیرش، باید ثبت نام نهایی را در بازه زمانی مشخص شده در آن انجام دهید، در غیر این صورت ثبت نام شما به دانش آموز دیگری بازگردانده می شوند.

مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش

اپلای کمپ ، نماینده رسمی دانشگاه اطلس

شما عزیزان و متقاضیان تحصیل در ترکیه همواره می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از آخرین هزینه ها و شرایط پذیرش در دانشگاه اطلس استانبول یا دیگر دانشگاه های تراز اول ترکیه با ما تماس بگیرید یا از طریق این لینک درخواست تماس خود را ارسال کنید تا مشاورین ما فورا با شما تماس بگیرند

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *